Assalammualaikum dan Salam sejahtera,dengan peningkatan aktiviti Blogging di kalangan rakyat Malaysia ini kita perlu mempunyai sebuah komuniti yang boleh menyatukan semua para Blogger. Dimana di komuniti ini boleh para blogger bertukar-tukar pandangan atau cadangan serta boleh juga mempromosi blog masing-masing untuk meningkatkan trafik blog. Salah satu komuniti tersebut ialah Syoknyeblogging.com



Di komuniti Syoknyerblogging.com merupakan tempat berforum untuk semua Blogger. Ia di banggunkan oleh anak tempatan dan penggunaan bahasa ialah Bahasa Melayu.

Bukan sahaja pengguna laman Blogger boleh sertai tetapi pengguna Wordpress dan Joomlah boleh juga berkongsi tips dan trick serta tutorials. Di Forum ini juga di sediakan untuk tempat mempromosikan Blog masing-masing. Ini boleh meningkatkan trafik anda.

Antara topik yang ada di Forum ini Motivasi,Sudut Agama,Bahasa dan Pertuturan,Hiburan,Graphic dan Photography serta banyak lagi. Jom kita memeriahkannya lagi. Dengan mendaftar disini anda sudah boleh menyertai Forum Syoknyerblogging.com.


Ok that all. Enjoy!!

4 comments