Assalammuallaikum dan Salam sejahtera,sejak beberapa hari ini telah timbul isu tentang aktiviti Blogwalking secara penipuan. Antara blogger yang menimbulkan isu ini adalah pendekarberkuda ,suarabawahtanah,ucmitosboy dan lain-lainnya.Saya tidak akan ulas tentang isu ini,anda boleh ke blog mereka untuk maklumat lebih lanjut.

Bersempena dengan itu,sebagai tanda bantahan aktiviti-aktiviti ini saya design badge untuk anti oneway traffic. Anda boleh meletakkan badge ini di blog anda. Dengan side 112 x 175 amat sesuai untuk letak di sidebar blog anda. Lihat di bawah untuk lebih jelas lagi.



Bagaimana?berminat?.Anda boleh copy code di atas dan paste di sidebar blog anda. Jom kita ramai-ramai sokong kempen ini,dan berikan kesedaran kepada blogger-bloger baru supaya tidak tertipu dengan helah tersebut.Sharing is Caring.Ok that all,jangan lupa untuk tinggal komen dan atau kritikan tentang badge ini diruang bawah ini.


p/s : Jika anda ambil badge ini,jangan lupa untuk memberi credit pada blog ini dan tinggalkan permanent link diruang komen dibawah.thanks =).
p/s : Nantikan design badge saya seterusnya.

10 comments

salam..
mantop bro..
turut sama berkempen..

Reply

salam,dgn lajunye dah ambik..:P)thanx n nice design

Reply

@ Ali ridha : betul!!tiada siapa yang anti traffic,tapi saya anti oneway traffic!!!Anda?

Reply

Minta izin share badge...sy punya blog pun kena mcm ni. ssh betul bila kena spam ni. Paling banyak promote web yg bukan2.

Reply

@Mata Hati : Yeah!!kte ramai2 sokong kempen ni...

Reply

wa pun sokong...huhu......http://bandar-baru-kijal.blogspot.com

Reply

as salam..
wah! kempen yang bagus! =)
support!

Reply