Assalammualaikum dan Salam sejahtera,seperti yang anda tahu saya telah menyediakan template banner 125x125 dan template header blog secara percuma,template tersebut telah siap sedia saya reka anda hanya perlu pilih template yang anda suka kemudian emailkan butiran tentang Blog anda. 

Tetapi ramai blogger tanya saya berapa harga untuk menghasilkan custom banner. Untuk itu saya mengadakan Promosi sempena awal tahun 2011 ini iaitu

Tempah Banner saiz 125x125 dan Banner saiz 468 x 60 dengan harga RM 20.00 sahaja. 


Berminat? sila emailkan kepada saya di hakeemstudio@yahoo.com. Ok that all,Enjoy!!!

5 comments

macam berminat la pulak dengan 468x60 tu dengan yg kecik 125x125 tu.. hehehe bayaran camne eh?

Reply

@Hannan Al-Qudsey & @eqbalzack : boleh emailkan kat saya hakeemstudio@yahoo.com

Reply

@ Mr.TN_SkY : Boleh..email detail ea..

Reply