Assalammualaikum dan Salam sejahtera,entri kali ini saya nak berkongsi dengan anda dengan satu laman web yang menyediakan template minisite berkualiti secara percuma iaitu www.grafikpercuma.com. Ia adalah hasil buah tangan daripada designer minisite TOP Antarabangsa dan Usahawan Internet terkenal Tanahair, Saudara Azhar Alias atau lebih dikenali di internet sebagai Zaizen


Serba sedikit latar belakang tentang beliau, berkecimpung dalam bidang grafik ini pada awal tahun 2006 secara sambilan dan secara sepenuhnya pada tahun 2007. Beliau merupakan seorang designer bertaraf antarabangsa yang mana pelangan-pelangan beliau adalah dari luar negara. Anda boleh layari www.graphicsalien.com untuk mengetahui lebih lanjut. Anda juga boleh mengikut perkembangan beliau di Facebook


Saya melihat saudara Zaizen adalah seorang berbakat dan design beliau sangat berkualiti. Ini dapat dilihat daripada hasil kerja tangan beliau,yang mana rata-rata pelanggan beliau sangat berpuas hati dengan perkhidmatan yang beliau sediakan. 

Apabila saya mengetahui tentang grafikpercuma.com, saya tidak mahu ketinggalannya. Sememangnya sangat berbaloi!!



Antara ciri-ciri pada grafikpercuma.com yang akan anda dapat ialah :
  • 5 Tema minisite yang berlainan (Blueprint,Freedom,Relationship,Mystery dan Finance).
  • Minisite Template (Header dan Footer berformat HTML)
  • Ecover (Action Script)
  • Pelabagai saiz Banner animasi
  • Serta fail PSD sebagai rujukan.
Dapat segera template-template yang bernilai RM 2500 ini secara Percuma sekarang juga. Anda hanya perlu isikan butiran seperti nama dan alamat email, seterusnya grafikpercuma.com akan memberikan link file tersebut untuk anda muaturunnya.

Untuk mengetahui lebih lanjut klik sini

1 comments :

oh, masih ramai rupnya designer melayu yg aku tak tau ni. Menarik ni. Aku try subscribe ye.

Reply