Assalammualaikum,rasanya sudah lama saya tidak post tentang komik Kisah Aku Seorang Blogger,komik Strip ini sepatutnya dihasilkan setiap minggu,tetapi oleh sebab kekangan masa dan kerja jadi untuk upload komik ini tergendala.Oklah kita terus pergi untuk kisah seterusnya.


Sebelum itu untuk mengetahui kisah sebelum ini klik link ini Aku Seorang Blogger 1Aku Seorang Blogger 2Aku Seorang Blogger 3 , dan Aku Seorang Blogger 4. 
  
Kisah kali ini tentang seorang Blogger yang baru,yang mana di blognya terdapat dari banyak komen dari Anon. Anda semestinya sudah kenalkan  komen si Anon ini,kadang-kadang posif tetapi ada juga yang sangat kasar dan negatif seolah-olah seperti mahu jatuhkan seseorang blogger itu. Di situasi komik ini,blogger ini tidak dapat menerima komen-komen dari Anon,dan mengambil keputusan untuk berhenti menjadi seorang Blogger.emm..Adakah anda seperti dia?atau Anda ada pengalaman yang lain hendak dikongsikan?.

Kongsikan pandangan dan cadangan anda di ruang komen dibawah. Kemungkinan boleh dijadikan untuk bahan Komik seterusnya.


8 comments

Terbaik! ^^

http://magnoliapert.blogspot.com/

Reply

pandai melukis=). tapi biasalah tu kritikan dalam blog. kita nak orang baca blog kita, mestilah kita bagi dorang selesa nak tatap blog kita

Reply

hehe usah terlalu cepat mengalah bukan?kita ambil dari sudut positif

Reply

meang hampeh kalau buka belog ada lagu..keluar widget macam2
rasa mc nak menc**** jek
haha

Reply