Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,ok untuk entri kali ini saya hendak bercerita sedikit tentang peneraju pengiklanan yang pertama di rantau Asia-Pasific iaitu Nuffnang.com. Jika anda mahukan produk atau perkhidmatan anda sampai kepada pelanggan di seluruh rantau Asia ini,Nuffnang.com adalah jawapanya. 
Cara pengiklanan Nuffnang.com adalah secara  online iaitu melalui blog dan membolehkan pengikalan untuk menyiarkan berasaskan grafik mahu pun video ke dalam lebih 100,000 blog pelbagai jenis pelantar. 


Nuffnang.com kini mempunyai cawangan pejabat dalam 4 buah negara; Singapura, Malaysia, Filipina dan Australia. Pasukan-pasukan di setiap pejabat kami giat berusaha menghubungkan jenama-jenama produk kepada para blogger kami. Di antara para pengiklan mereka ialah Citibank, Nokia, Sony, Proctor & Gamble, Nokia, Nike, Nestle, dan banyak lagi!.
antara pengikalan
Selain pengiklanan berasaskan blog, Nuffnang juga membina reputasi dengan menjadi sebuah komuniti untuk blogger oleh blogger, menganjur dan menyokong pelbagai jenis aktiviti seperti tayangan wayang, seminar/bengkel kerja, parti dan lain-lain lagi. Nuffnang telah menjadi tumpuan media akhbar utama seperti The Star, Malaysia dan The Sunday Times, Singapura selain media-media lain.

laman web Nuffnang Malaysia
 Layari laman web Nuffnang.com untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

1 comments :

sbb 100000 jumlah blog dibawah nuffnang tu sesiapa pun boleh jadi publisher di nuffnang. blog yang tak ada content pun boleh....quantiti tinggi tak bermaksud qualitinya juga tinggi...my 2cent

Reply