Asslammmualaikum dan Salam 1 Malaysia,guy's minta maaf kerana lambat umumkan pemenang bagi contest the most creative desktop wallpaper yang telah berlangsung dari 12.10.10 sehingga 19.10.10. 
Saya hendak ucapkan terima kasih pada semua yang telah join,emm..ada juga saya dapat respon daripada pengunjung blog ini,berminat nak join tetapi tidak mempunyai pengetahuan tentang benda-benda ini. Tidak apa,lain kali saya akan buat contest yang semua Blogger boleh join sekali.

Oklah di bawah ini adalah pemenang tempat Pertama,Kedua dan Ketiga, Sepertimana yang telah diberitahu bahawa masing akan mendapat wang tunai RM30 bagi tempat Pertama,tempat Kedua RM20, dan RM 10 tempat Ketiga yang saya akan bank in dalam akaun peserta. Saya akan hubungi peserta melalui email masing-masing.


Tempat Pertama
Review : Tengkorak Emas pandai memainkan kombinasi warna dan susun atur layout yang cantik serta effect yang tidak keterlaluan,penggunaan Font juga sesuai dan mesej yang nak di sampai jelas. Memang sangat kreatif.Syabas!!!

Tempat Kedua
Review : Walaupun Hdidesign tidak mendapat tempat pertama,tetapi disini nampak dengan jelas sekali yang HdiDesign memang kreatif,cuma yang membezakannya mesej yang nak sampaikan agak kabur sedikit.Berkenaan teknik crop dan susun atur masih boleh diperbaiki pada masa akan datang.Tahniah!!!

Tempat Ketiga
Review : Disini sangat jelas yang menunjukkan yang Puteri.iqa.izyan suka dengan warna pink. yelah perempuankan hehehe..emm walaupun design-nya agak simple tetapi sedap mata memandang. Kadang sesuatu design itu tidak perlu effect pun nampak cantik dan kemas.Tahniah!!!!

Ok guy's saya harap anda pun bersetuju dengan keputusan saya,kerana rasanya inilah yang terbaik di antara kalangan peserta yang lain. Peserta yang tidak menang jangan kecil hati,kerana anda semua sebenarnya juga pemenang pada saya,tetapi oleh kerana ini adalah contest jadi saya perlu pilih yang terbaik daripada yang terbaik.Ok that all..Enjoy!!

8 comments

tahniah sume winners...
sy tau x mng sbb masih xcekap photoshop..hehe..tp xsalah mncoba kan ? ;)

Reply

Wohooo!!! Tahniah TE!!!

@rtzam, tahniah sebab anjurkan contest yang awesome camnih. X sempat nak join. Maybe kalau ada new contest in the future, saya join ya :D

Reply

aisehh...aku tak tau pun ada contest..
cihh..lewat...good2 bighand..

Reply

thanks bro !! ni email gua blue_eyedpeace619@yahoo.com

Reply

adess..kalo aku tahu blh aku join sekaki..xtahu plak ade contest nie

Reply

tempat pertama tuh, seyes chanteq gambar tuh

Reply