Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia, hari ini saya nak berkongsi sedikit infoApabila anda mendengar perbualan mengenai product marketing, anda mungkin akan mendengar perkataan seperti, ecover, photoshop ecoveraction script malah template membuat CD, DVD, Ebook. Sebagai usahawan internet, saya syorkan anda menggunakan photoshop action script bagi membina ecover. 


Photoshop action script amatlah berguna kerana ia merupakan hasil rakaman kerja designer profesional yang dikumpulkan menjadi satu skrip dan anda boleh mengggunakan skrip tersebut untuk menghasilkan ecover hanya dengan beberapa klik sahaja.

Namun berhati-hati kerana kebanyakkan ecover action script yang berada di pasaran hanya membenarkan  anda membina ecover anda pada hanya resolusi 72 dpi, maka kualiti image jika dibesarkan atau dikecilkan kebanyakkanya kelihatan pudar. Seelok-eloknya pilihlah yang mempunyai resolusi 300dpi. 

Lihat Video dibawah untuk memahaminya :-


Antara keistimewaan EcoverJualan ini ialah:

:: Photoshop ecover yang dihasilkan ialah masih baru dan hampir kesemua bentuk ini masih belum  di jual di pasaran luar dan dalam. Sangat bersesuaian bagi menghiasi produk anda.

:: Dibina menggunakan resolusi 300dpi bagi memastikan kualitinya tidak terganggu.

:: Mempunyai 20 jenis ecover action script iaitu seperti dari jenis sebuah buku sehingga jenis shopping bag dan akan diperbanyakkan lagi pada masa akan datang.

:: Ia jauh lebih murah berbanding ecover action script yang ada di pasaran kerana jika anda lihat di luar harga pakej action script yang berkualiti tinggi  ialah dalam usd97!

Jadi pastikan anda menjadi pembeli yang terawal!


2 comments

sy dah pun lama memilikinya...:)
mmg best dan amat mudah m'aplikasikannye...di samping jana wang skali ;)

Reply

menarik....ecover action script amat senang untuk buat ecover walaupun tiada kemahiran dalam photoshop. Saya sah gunakannya dalam minisite saya di www.pakejpercuma.com kalau nak tengok. Simple and fast. Thanks.

Reply