Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia,hi guy's,minggu ini merupakan minggu yang mencabar bagi saya,banyak perkara yang berlaku dan sekarang saya mengalami demam plak..dah jumpa doktor,jadi aktiviti blogwalking tergendala sementara.Tetapi blog ini perlu diupdate selalu.

Ok entri kali ini,adakah anda pengemaran tegar Ferrari?Suka kereta-kereta keluaran Ferrari?. Saya ada berita baik untuk anda semua,saya akan bagi PERCUMA wallpaper Ferrari kepada anda. Pelbagai koleksi model-model kereta Ferrari yang pasti anda akan suka.Tentunya kerana saya pun suka jugak.

Untuk paparan lebih jelas lagi,lihat preview dibawah :-


Klik untuk Besar
Ini adalah antara koleksi Wallpaper tersebut.Boleh dijadikan koleksi simpanan peribadi anda,atau background destop komputer dan pelbagai lagi.

Berminat,bagaimana nak mendapatkannya :-
1. Ikuti Blog ini melalui Follower, Twitter, Facebook atau Feedburner
2. Download link dibawah


wallpaper ferrari_ziddu
atau
wallpaper ferrari_easyshare


Ok,that all.Enjoy
p/s :- Saiz file agak besar,download process bergantung kelajuan talian internet anda dan Jangan lupa tinggalkan komen anda!!


3 comments