Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia. Ok guys,anda bosan tak dengan Header Blog anda atau anda pernah terfikir tak untuk tukar design header itu kepada yang baru. Perlukan kelainan pada Header anda supaya Blog anda lebih menonjol lagi. Header merupakan satu benda yang  paling penting pada Blog,kerana itulah perkara pertama pengunjung blog lihat. Dari situ pengunjung boleh menilai Blog anda macam mana.


Apakata header anda letak gambar anda,pengunjung akan rasa lebih kenal anda dan memungkin dia akan datang selalu singgah ke Blog anda. Menarik Bukan!!Ok ,cakap banyak tak guna, dibawah ini ada beberapa template design sedia ada yang telah saya rekakan dengan pelbagai background dan tema. Template ini mudah sahaja anda hanya perlu pilih template yang mana anda suka kemudian hanya perlu letak gambar serta tajuk dan tagline Blog anda. Mudahkan!!


TEMPLATE HEADER BLOGSPOT

Klik untuk Besarkan
TB_01
Klik untuk Besarkan
TB_02
Klik untuk Besarkan
TB_03
klik untuk Besarkan
TB_04

Bagaimana hendak mendapatkanya :

Ikuti Blog ini melalui Follower, Twitter, Facebook atau Feedburner
Tekan button Order Now dibawah ini
Isi Borang dengan lengkap dan betul
Isi maklumat dan upload gambar anda
Hantar

Saya akan balas email anda secepat mungkin berserta dengan rekabentuk Header tersebut. So Enjoy!!
p/s : Anda ada idea sendiri untuk design header anda, emailkan : hakeemstudio@yahoo.com pada saya dan saya akan rekabentuknya dengan kadar harga yang berpatutan.

Photobucket